تیراندازی در لس‌آنجلس آمریکا/ یک نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 21 دی 1399 - 18:06
در حادثه تیراندازی در لس‌آنجلس آمریکا، یک نفر کشته و ۶ تَن نیز زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اثر وقوع تیراندازی در لس آنجلس آمریکا، چند نفر کشته و زخمی شدند.

بر اساس گزارش مقام‌ها ی محلی، این تیراندازی در منطقه «بالی هایتس» (Boyle Heights) روی داده و بر اثر آن یک نفر کشته و ۶ تن دیگر نیز زخمی شدند.

پلیس لس آنجلس آمریکا در این باره اعلام کرد که ضارب موفق به فرار از صحنه جُرم شده است؛ اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

تا کنون جزئیات بیشتری درباره این حادثه اعلام نشده است.

این در حالیست که دیروز تیراندازی در شهر «شیکاگو» واقع در ایالت «ایلینوی» نیز به کشته شدن ۵ نفر منجر شد.

ضارب که بعداً در درگیری با پلیس از پای درآمد؛ به طور بی‌هدف شروع به تیراندازی کرد. از ۷ نفری که هدف گلوله قرار گرفتند، فقط ۲ نفر جان سالم به در بردند.

«جیسون نایتنگل» حین ورود به لابی آپارتمانی در یکی از محله‌های شیکاگو، پیش از آنکه بدون هیچ گونه هشدار قبلی شروع به تیراندازی کند؛ درخواست استفاده از تلفن همراه را داشته است.

یکی از مقتولین، نگهبان ساختمانی است که جنایت در آن به وقوع پیوست و پیش از شروع تیراندازی خواستار خروج ضارب شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.