توقیف کشتی کره‌ای در آب های خلیج فارس / ساعتی قبل رخ داد

رکنا دوشنبه 15 دی 1399 - 15:16
حوادث رکنا: ساعتی پیش یک فروند کشتی متعلق به کره جنوبی را در خلیج فارس توقیف شد.
حجم ویدیو: 10.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

به گزارش رکنا، یک فروند کشتی کره‌ای را در آبهای خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه توقیف و به بنادر کشورمان منتقل شده است.
این نفتکش دارای پرچم کره جنوبی بدلیل آلودگی نفتی و مخاطرات زیست محیطی توقیف شده است.
جزییات بیشتر این خبر تا دقایقی دیگر اطلاع رسانی خواهد شد.

جزییات توقیف کشتی کره ای در خلیج فارس

شناور نفتکش کره جنوبی با نام تجاری هانکوک چین صبح امروز به دلیل نقض اصول زیست‌محیطی توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس متوقف شد.

این شناور از مبدا بندر الجبیل عربستان سعودی عازم کره‌جنوبی بود که در خلیج فارس به دلیل نقض پیاپی قوانین زیست محیطی دریایی توقیف شد.

این کشتی با پرچم کره‌جنوبی در حال تردد و حامل ۷ هزار و ۲۰۰ تن اتانول بوده است.

خدمه‌های این شناور از ملیت‌های کره، اندونزی، ویتنام و میانمار هستند.

این شناور که پس از توقیف در لنگرگاه بندرعباس پهلو گرفت و پرونده آن برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی کشور خواهدشد.

توقیف این شناور به درخواست اداره بنادر و کشتیرانی و با حکم داداستانی استان هرمزگان در ساعت ۱۰ صبح پانزدهم دی ماه انجام شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.