استقرار آمبولانس‌ها در هفت شهر آلوده

الف یکشنبه 14 دی 1399 - 13:18
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از استقرار آمبولانس‌ها در هفت شهر به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طبق بررسی‌هایی که انجام شد و هشدار نارنجی سازمان هواشناسی ۱۲ دستگاه آمبولانس در تهران مستقر شدند و مراکز درمانی و بهداشتی در آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در قم چهار دستگاه آمبولانس، کرج پنج دستگاه آمبولانس، اصفهان پنج دستگاه آمبولانس، مشهد هفت دستگاه آمبولانس و تبریز سه دستگاه آمبولانس مستقر شدند و در تمام این شهرها مراکز درمانی و بهداشتی در آماده‌باش قرار دارند. 

سخنگوی سازمان اورژانس افزود: در قزوین، اراک و اهواز حوزه سلامت در آماده‌باش هستند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.