پهپاد آمریکایی در عراق سقوط کرد

نامه نیوز پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:11
رسانه‌های عراقی از سقوط یک فروند پهپاد آمریکا در استان صلاح الدین عراق خبر دادند. دامداران حاضر در منطقه لاشه پهپاد سقوط کرده را پیدا کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رسانه‌های عراقی سه‌شنبه گزارش دادند که یک فروند پهپاد آمریکایی در استان صلاح الدین عراق (مرکز) سقوط کرده است.
این رسانه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی «الفلوجه» عراق به نقل از منابعی در استان مذکور گزارش داد که دامداران حاضر در منطقه لاشه پهپاد سقوط کرده را پیدا کرده‌اند.
بر اساس این گزارش، این پهپاد در منطقه «بیجی» صلاح الدین سقوط کرده و هنوز علت سقوط مشخص نیست. ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا در باره این حادثه هنوز توضیحی نداده است.
شبکه مذکور به نقل از منابع خود گزارش داد که آمریکایی‌ها با ارسال یک پهپاد دیگر و تعقیب دامداران در منطقه، بقایای پهپاد را هدف قرار داده و نابود کرده‌اند.
در طول سال‌های گذشته، نظامیان تروریست آمریکایی بارها از این پهپادها برای انجام عملیات ترورریستی علیه نیروهای مقاومت از جمله نیروهای الحشد الشعبی استفاده‌ کرده‌اند.
منبع: فارس

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.