روایت عمان از عبور کشتی‌ها در تنگه هرمز

فرارو چهارشنبه 03 تیر 1405 - 11:24
مرکز امنیت دریایی عمان از هماهنگی برای عبور امن کشتی‌ها از هرمز خبر داد.

روز گذشته،  خبرگزاری عمان در گزارشی تاکید کرد که کشتی‌هایی که مایل به عبور از تنگه هرمز هستند باید با سازمان بین‌المللی دریانوردی هماهنگ کنند.

به گزارش فرارو، در عین حال دقایقی پیش، مرکز امنیت دریایی در عمان نیز  اعلام کرد: «سلطنت عمان در حال هماهنگی با سازمان بین‌المللی دریانوردی برای عبور کشتی‌ها از تنگه هرمز بدون عوارض است.»

این در حالی است که امیرحسین یزدان‌پناه، عضو کمیته رسانه تیم مذاکره‌کننده ایران در پاسخ به ابهامی که در فضای مجازی درباره توییت وزیر خارجه عمان درباره عدم دریافت عوارض عبور از تنگه هرمز مطرح شده، گفت: قرار نیست آنچه دریافت می‌شود عنوان عوارض داشته باشد، بلکه هزینه دریافتی به عنوان «هزینه خدمات» موضوعیت دارد.

 

 

 

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.