چاقوکشی در لندن لحظاتی پس از سال نو میلادی

مشرق نیوز جمعه 12 دی 1399 - 10:22
در پی حمله با سلاح سرد در بخش مرکزی شهر لندن، سه نفر شامل دو مرد و یک زن زخمی و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش مشرق، در پی حادثه چاقوکشی در لندن دقایقی بعد از آغاز سال جدید میلادی، سه نفر زخمی و راهی بیمارستان شدند.

طبق گزارش «اکسپرس»، به گفته سخنگوی سرویس آمبولانس لندن، حدود ساعت ۱۲ و ۳۴ بامداد جمعه به وقت محلی آمبولانس برای رسیدگی به گزارش این حادثه در خیابان «اجور» حاضر شد و دو مردِ مجروح و یک زن را به بیمارستان منتقل کرد. وضعیت این سه نفر مشخص نیست.

بنابر گزارش‌ها، همچنان پلیس، آتش‌نشان‌ها و آمبولانس نزدیک تقاطع خیابان سیمور حضور دارند و تردد در هر دو جهت مسدود است. در تصاویر منتشر شده از صحنه حادثه تعداد زیادی خودروی پلیس و امدادی دیده می‌شود.

پلیس «وست‌مینستر» حمله با سلاح سرد را تایید کرده و همچنین دستور بند ۶۰ را که به پلیس اجازه می‌دهد عملیات متوقف و جستجو کردن را انجام دهد، صادر کرده است.

رسانه‌های محلی در گزارش‌های تایید نشده‌ای از بازداشت یک زن در این خصوص خبر داده‌اند. هنوز انگیزه و ماهیت این حمله مشخص نشده است.

منبع: فارس

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.