پلمب 7 نمایشگاه ماشین در خیابان بهشتی و شریعتی

رکنا شنبه 14 تیر 1399 - 17:01
حوادث رکنا: 7 نمایشگاه اتومبیل در خیابان بهشتی و شریعتی به دلیل تخلفات پلمب شد.

به گزارش رکنا، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگاز اجرای نخستین مرحله طرح نظارت پلیس بر نمایشگاه‌های اتومبیل شهر تهران خبر داد و گفت: در این طرح از هفت واحد صنفی پلمب شد.

سرهنگ نادر مرادی از اجرای نخستین مرحله طرح نظارت پلیس بر نمایشگاه‌های اتومبیل شهر تهران خبر داد و در این رابطه اظهار کرد: در تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی با هماهنگی با دستگاه قضائی و همکاری اتاق اصناف،در 24 ساعت گذشته، نخستین مرحله طرح نظارت بر نمایشگاه‌های اتومبیل شهر تهران در محدوده خیابانهای شهید بهشتی و دکتر شریعتی اجرا شد.

تعطیلی چند نمایشگاه ماشین در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در مدت زمان اجرای این طرح که از 31 نمایشگاه اتومبیل بازدید به عمل آمد برای 10 واحد صنفی به دلیل انجام تخلفات مختلف، تذکر و اخطار پلمب صادر و هفت مورد دیگر نیز پلمب شد.

این مقام انتظامی، عمده تخلفات واحدهای صنفی متخلف را ایجاد سد معبر،عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پارک دوبل و ایجاد ترافیک ذکر و بیان کرد: تخلفات مذکور علاوه بر مشکلات ترافیکی سبب نارضایتی اهالی و کسبه محل نیز شده بود که به نظر می‌رسد با انجام اینگونه طرحها و ادامه‌دار بودن آن می‌توان نسبت به ساماندهی این صنف و کاهش نارضایتی‌ها و گره‌های ترافیکی در این محدوده امیدوار بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.