افزایش تعداد جان باختگان سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران به ۸نفر

خبرگزاری مهر شنبه 06 دی 1399 - 16:57
شمیرانات- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از افزایش تعداد جان باختگان سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران به هشت نفر خبر داد.

شاهین فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش تعداد جان باختگان سقوط بهمن در شمال تهران به هشت نفر خبر داد و افزود: پیکر این هشت کوهنورد جان باخته به پایین از ارتفاعات منتقل و تحویل پزشک قانونی شد است.

وی با بیان این که بنا بر اعلام خانواده‌ها هفت مفقودی دیگر در این مناطق وجود دارند، گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط نامساعد جوی جستجو متوقف شده و به محض مساعد شدن شرایط عملیات جستجو برای یافتن این هفت نفر مفقودی مجدداً آغاز می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران همچنین از نجات ۱۴ مفقودی نیز خبر داد و گفت: این افراد سالم به پایین از ارتفاعات منتقل شده اند.

فتحی در تشریح جزئیات حادثه گفت: روز گذشته و از ظهر به بعد وضعیت جوی منطقه به هم می‌ریزد و در منطقه کلکچال شاهد برف و کولاک شدید به همراه برودت بسیار زیاد بودیم و وقوع حوادث ساعت ۱۴ به هلال احمر اطلاع داده شد، که پس از حضور در منطقه مشاهده شد، که دو نفر از هموطنانمان در همان ابتدا جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز مصدوم شدند، که یکی از مصدومان که خانم بود، به منطقه امنی منتقل شد و مصدوم که حال وخیمی داشت، به پایین منتقل و تحویل نیروهای اورژانس شد.

وی گفت: پیش از این به ترتیب در ارتفاعات آهار یک نفر، در منطقه دارآباد دو نفر و در ارتفاعات کلکچال سه نفر جان باخته بودند، که اکنون و با پیدا شدن دو پیکر جان باخته دیگر تعداد جان باختگان به هشت نفر رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.