‌تابلوی خیابان شجریان را برداشتند جایش فخری زاده گذاشتند!

رکنا چهارشنبه 03 دی 1399 - 10:25
اجتماعی رکنا: این روزها مفاخرمان نیز در جریانات سیاسی با توهین مواجه می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، یکشنبه 30آذرماه بالاخره پس از بحث های فراوان تابلوی خیابان فلامک به استاد محمدرضا شجریان تغییر نام داده و نصب شد. اما برخی افراد بدون توجه به قانون اقدام  به تغییر  تابلو به  نام شهید محسن فخری زاده کردند.

این در حالی است که طی مصوبه شورای شهر تهران شورای شهر تهران نام خیابان "صنایع" درمنطقه یک را طی یک فوریت به نام شهید محسن فخری زاده تغییر پیدا می کند.

محمد جواد حق شناس - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران دراین خصوص در صفحه توئیتر خود نوشت:

- پس ازشهادت #شهیدفخری_زاده #شورای_شهر_تهران به احترام این شهید والا مقام نام خ صنایع درمنطقه١ (محل کار وى)را با قید فوریت به نام ایشان نامگذارى کرد ٢- بیش از ٤٥ درصد نامگذاری هاى این دوره به نام #شهیدان سرافراز میهن بوده است ٣- انتظار روادارى به نمادهاى جامعه خواسته زیادى نیست.

شجریان

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.