ادامه دهن کجی مسافران شمال به کرونا

اقتصاد آنلاین سه شنبه 22 تیر 1400 - 13:32
رانندگان ۴۵۰ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشته اند، جریمه شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام تشدید محدودیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان، گفت: اقدامات کنترلی ماموران پلیس راه و پایش دوربین‌های هوشمند در حال اجرا است.

سرهنگ هادی عبادی افزود: ۱۱۶ دستگاه خودرو در شبانه‌روز گذشته از استان بازگردانده شده و ۴۵۰ دستگاه خودرو هم اعمال قانون شدند.

او گفت: ۴۳هزار و ۷۷۱ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تاکنون در استان اعمال قانون شده و ۱۳ هزار و۵۳۳ دستگاه خودرو هم به مبدا بازگردانده شدند.

سرهنگ عبادی از مردم خواست با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در مازندران از سفر به این استان خودداری کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران افزود: آمد و شد خودرو‌ها امروز در تمامی محور‌های مازندران به‌صورت عادی و روان است.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.