ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای در خصوص تفاهم‌نامه ایران و آمریکا

اقتصادنیوز جمعه 05 تیر 1405 - 11:07
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه عربستان در دو دیدار جداگانه با همتایان قطری و عمانی خود، نتایج تفاهم میان آمریکا و ایران بر امنیت و ثبات منطقه را بررسی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فیصل بن فرحان در منامه ابتدا با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر دیدار کرد.

به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس) دو طرف در حاشیه نشست مشترک وزیران شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا، آخرین تحولات منطقه، تلاش‌ها برای تقویت امنیت و ثبات، و همچنین آخرین وضعیت تفاهم‌نامه میان آمریکا و ایران و بازتاب آن بر امنیت منطقه را بررسی کردند.

بن فرحان همچنین در دیدار با بدر البوسعیدی وزیر امورخارجه عمان تحولات منطقه به‌ویژه توافق آمریکا و ایران و راه‌های حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها و تقویت امنیت و ثبات منطقه را بررسی کردند.

این رایزنی‌ها در حاشیه نشست مشترک وزیران خارجه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با مارکو روبیو وزیر امورخارجه آمریکا برگزار شد؛ نشستی که بر تحولات پرونده ایران و مشارکت راهبردی میان دو طرف متمرکز بود.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید