اعلام وضعیت بحرانی برای بهشت زهرا

اقتصاد آنلاین چهارشنبه 16 تیر 1400 - 16:16
با ورود به پیک پنجم کرونا که به دلتا معروف شده است سازمان بهشت زهرای تهران در حالت آماده باش کامل قرار گرفت و کارکنان این سازمان که در طی ۱۷ ماه گذشته درکنار کادر درمان در صف اول مبارزه با کرونا قرار داشته اند برای پنجمین بار در ۵۱۰ روز گذشته وارد شرایط ویژه و بحرانی شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اعلام این مطلب که پیک مرگ کرونایی شهر تهران به شدت رو به افزایش است و در حالت شیب تند رو به بالا قرار دارد، گفت: سازمان بهشت زهرا (س) تهران برای پنجمین بار در ۱۷ ماه گذشته آرایش بحرانی به خود گرفته و در آماده باش کامل قرار دارد و این درحالی است که در هفته‌های گذشته در شرایط خطی و بین اعداد ۳۰ تا ۳۵ ثابت بودیم، اما در روز‌های گذشته عدد متوفیان کرونایی تهران با افزایش چشمگیر همراه بوده است.

وی افزود: در حالی که از امروز در شهر‌های قرمز به ویژه تهران کارکنان نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در شرایط دورکاری قرار دارند، جهادگران خاموش سازمان بهشت زهرا (س) با برنامه ریزی در شرایط بحرانی به صورت دو و سه شیفت کاری و با رعایت بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی به تکریم شهروندان و خدمات رسانی شایسته به مراجعین می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تنها راه مقابله با کرونا را رعایت پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی عنوان و از شهروندان درخواست کرد به توصیه‌های مسئولان توجه کرده و با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌ها از سلامت خود و دیگران محافظت کنند تا بتوانیم به یاری پروردگار از پیچ کرونا دلتا عبور کنیم.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.