رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از تشکیل پرونده ویژه برای بررسی ضعف مدیریت صنعت برق در این کمیسیون خبر داد.
به گزارش اقتصادآنلاین، نصرالله پژمانفر در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «پرونده ویژهای برای مدیریت ضعیف صنعت برق کشور در کمیسیون اصل نود تشکیل شد.
وزارت نیرو، بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان به نیروگاههای بخش خصوصی بدهکار است. متاسفانه تولید برق، نوسازی قطعات نیروگاهها و حقوق کارگران بخش خصوصی با مشکل مواجهه شده است.»
منبع خبر "
اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.