ثبت حقوق و مزایای کارکنان دولت در سامانه کارمند ایران الزامی شد

اقتصاد آنلاین سه شنبه 15 تیر 1400 - 21:16
با تصویب آیین نامه بخشی از قانون بودجه امسال در هیئت دولت، ثبت کلیه دریافتی های همه کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه «کارمند ایران» الزامی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور آئین نامه اجرایی مصوب هیات دولت در خصوص جزءهای ۱ و ۲ بند الف ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را به

وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌های «برنامه و بودجه کشور» و «اداری و استخدامی کشور» ابلاغ کرد.

بر اساس ماده ۲ این آئین نامه کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند اطلاعات فردی و استخدامی و احکام کارگزینی یا قرارداد منعقده با کارکنان و پرداخت‌های مستقیم و مستمر و غیر مستمر به تمامی آنان را در سامانه کارمند ایران (سامانه‌های پاکنا و ثبت حقوق و مزایا) حسب مورد ثبت و همواره به روز رسانی کنند.

40

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.