کرونا، برج میلاد را تعطیل کرد

اقتصاد آنلاین دوشنبه 14 تیر 1400 - 09:59
تمامی فعالیت‌های مجموعه برج میلاد از امروز، دوشنبه ۱۴ تیرماه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش اقتصادآنلاین، روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد نظر به دستور العمل‌های ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا و قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز کرونایی، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس "کرونا" تمامی فعالیت‌های مجموعه برج میلاد از فردا، دوشنبه ۱۴ تیرماه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بنا به ضرورت پیشگیری و کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا در سطح شهر تهران و با توجه به مراجعه روزانه گردشگران داخلی و خارجی به مجموعه برج میلاد، تا اطلاع ثانوی برنامه‌های این مجموعه لغو می‌شود.

 تا پایان شرایط قرمز کرونایی در تهران، برنامه‌های فرهنگی، تفریحی، خدمات، رستوران و کافی شاپ‌های مجموعه برج میلاد تعطیل خواهند بود.

 

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.