پیام تبریک سعدمحمدی به مناسبت روز صنعت و معدن

گسترش نیوز پنج شنبه 10 تیر 1400 - 00:35
دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به تمامی دست‌اندرکان حوزه صنعت و معدن تبریک گفت.
پیام تبریک سعدمحمدی به مناسبت روز صنعت و معدن

متن این پیام به این شرح است:

«به نام خدا»

فرارسیدن دهم تیرماه که در تقویم کشور عزیزمان ایران به نام روز صنعت و معدن نامگذاری شده، زمانی است ارزشمند تا یاد و خاطره کسانی که در راه اعتلای صنعت و معدن کشور تلاش کردند را گرامی بداریم و از تمامی دست اندرکاران کنونی این حوزه که با تلاش بی وقفه نه تنها چراغ تولید را روشن نگاه داشتند بلکه به رغم تحریم‌ های سخت جهش در تولید را نیز محقق کردند، قدردانی کنیم.

خرسندیم که در آستانه این روز مهم کارنامه این شرکت در سه ماهه نخست امسال نشان می دهد که این شرکت تولیدش بیش از پیش افزون شده و بهاری پربار به مدد سخت کوشان صنعت مس در تولید و فروش محقق شده و مصمم تر از همیشه در پی آن است با بهره برداری از سه طرح مهم توسعه‌ای سالی ماندگار در تاریخ این صنعت ثبت کند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه فعالان بخش صنعت و معدن، به تلاشگران غیور صنعت مس خسته نباشید می گویم و یقین دارم با اتکا به پروردگار متعال، همدلی و مسئولیت پذیری روزهای روشن‌تری برای بخش صنعت و معدن ایران زمین رقم خواهد خورد.

اردشیر سعدمحمدی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.