رایزنی ایران و پاکستان برای احیای راهگذر ریلی و اتصال بندرها

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 09:22
وزیر راه از گفت‌وگو با مقام‌های پاکستانی درباره توسعه همکاری‌ در زمینه حمل‌ و نقل‌ کالا، مرزی و بندری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران که به همراه رئیس‌ جمهور به اسلام‌آباد سفر کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران از رایزنی با طرف پاکستانی درباره گسترش همکاری‌ در عرصه‌های حمل‌ و نقل کالا خبر داد.

 صادق با توجه به دیدار با مقام‌های پاکستان گفت: در این نشست، موضوع‌های مربوط به پایانه‌های مرزی، احیای راهگذر ریلی میان ایران و پاکستان و توسعه ارتباط‌های بندری میان دو کشور بررسی شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این گفت‌وگوها، گسترش همکاری میان بندرهای کراچی و گوادر با بندرهای چابهار و بندرعباس نیز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 صادق با توجه به دیدار با حنیف عباسی وزیر راه‌آهن، جام کمال خان وزیر بازرگانی و عبدالعلیم خان وزیر مواصل‌های پاکستان، این گفت‌وگوها را در جهت تقویت همکاری‌های مشترک دو کشور ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.