حمله مرگبار پلنگ گرسنه به گله گوسفندان در بشاگرد

رکنا جمعه 13 تیر 1399 - 13:30
حوادث رکنا: پلنگ 7 راس گوسفند را در ارتفاعات روستای علی آباد شهرستان بشاگرد درید.

به گزارش رکنا، علی دادشاهی، رئیس شورای اسلامی روستای علی آباد گفت: حمله پلنگ به گله گوسفندان در ارتفاعات روستای علی آباد شهرستان بشاگرد موجب تلف شدن ۵ راس گوسفند شد.

دادشاهی افزود: پلنگ ۲ راس گوسفند را هم به شدت زخمی کرد.

او با اشاره به اینکه ۱۲ راس گوسفند هم بر اثر ترس از حمله پلنگ در کوه‌های اطراف سرگردان شدند، افزود: وجود کوه‌های شیب دار و سخت گذر کار جستجو برای یافتن گوسفندان را مشکل کرده است.

رئیس شورای اسلامی روستای علی آباد گفت: از سال ۹۵ تاکنون شش بار پلنگ به گوسفندان این روستا حمله کرده و بیش از ۸۰ راس گوسفند را دریده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.