برگزیدگان سومین جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی در سالروز تاسیس رادیو در ایران معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما بعد از ظهر امروز استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو میزبان ایین پایانی سومین دوره جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی بود.
خانم دکتر اعتمادسعید در این مراسم که به شکل مجازی برگزار شد، گفت: قرار بود ایین پایانی این جشنواره پاییز پارسال برگزار شود، اما به دلیل کرونا این امکان وجود نداشت و در حال حاضر اختتامیه ان به شکل مجازی برگزار میشود.
مدیر رادیو سلامت افزود: این جشنواره شامل ۵ قسمت دیداری، شنیداری، گزارش خبری، مکتوب و اینفوگرافیک است و برنامههای کوتاه پی اس اف فیچر و مینی فیچر هم از دیگر بخشهای کار ما بود.
وی درباره استقبال شرکت کنندگان ادامه داد: از میان ۴۲۰ اثری که به دبیر خانه رادیو سلامت ارسال شد، ۲۰ برنده معرفی و از طریق اسکایپ با انها ارتباط گرفته شد.
اقای علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، سردار هادیانفر رئیس راهور ناجا و دکتر کولیوند رئیس اورژانس از مهمانان ویژه این مراسم بودند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.