مهاجمان بیمارستان شهید ستاری قرچک بازداشت شدند

همشهری آنلاین شنبه 22 آذر 1399 - 17:57
معاون سیاسی - انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک اعلام کرد اوباشی که شب گذشته به بخشی از اورژانس بیمارستان شهید ستاری در استان تهران صدمه وارد کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا خدایی گفت: شب گذشته به دلیل وقوع یک فقره تصادف، سرنشین خودرو به بیمارستان شهید ستاری منتقل و در اورژانس مداوا شد. فرد مصدوم پس از تماس تلفنی با تنی از چند دوستان خود به دلیل آسیب‌دیدگی و استفاده از دارو، از حالت هوشیاری خارج شده بود.

وی ادامه داد: دوستان فرد مصدوم در بدو ورود با تصور اینکه او فوت کرده است با عوامل بیمارستان درگیر شدند و بخشی از اموال بیمارستان را تخریب کردند. با مراجعه عوامل انتظامی، این افراد از بیمارستان متواری شدند که پلیس با رصد اطلاعاتی، کمتر از یک ساعت بعد آنها را شناسایی و دستگیر کرد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب ‌شرق تهران واقع شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.