به گزارش ورزش سه، علی حاجیپور پس از مسابقات ایران و آمریکا در هفته دوم لیگ ملتها اظهار داشت: خیلی خوب بازی را آغاز میکنیم و بیشتر کارهایی که برنامهریزی شده بود را انجام میدهیم، اما در بعضی لحظات، تجربه بالای تیمهای حریف که سالها در سطح بالا بازی کردند، خودش را نشان میدهد.
وی با اشاره به روند مسابقه گفت: در برخی مقاطع دچار اشتباهاتی میشویم که نباید رخ دهد و همین موضوع باعث میشود امتیازها را از دست بدهیم و جریان بازی تغییر کند.
حاجی پور تصریح کرد: بازیهایی داشتیم که عقب بودیم و جبران کردیم، یا حتی زمانی که جلو بودیم دوباره عقب افتادیم. این نوسانها در جریان بازی طبیعی است.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران در پایان اظهار داشت: واقعا نمیدانم چه بگویم. امیدوارم بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم و در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.