اندرسون: بازی کردن مقابل ایران همیشه سخت است

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 21:55
دریافت کننده آمریکایی اعتراف کرد که بازی برابر ایران همیشه دشوار است.

به گزارش ورزش سه، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان اینکه بازی کردن مقابل ایران همیشه سخت است، گفت: والیبال این کشور استعدادهای زیادی دارد و بازیکنان جدیدی در تیمشان هستند که من قبلاً ندیده بودم.

متئو اندرسون پس از پیروزی سه بر صفر آمریکا مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: بازی خوبی بود. می‌دانید، ایران همیشه تیم سختی برای بازی کردن مقابلش بوده است. آن‌ها استعدادهای زیادی دارند و بازیکنان جدید زیادی در تیمشان هستند که من قبلاً ندیده بودم. بنابراین بازی دشواری بود که باید به میدان می‌رفتیم و انجام می‌دادیم. اما به شیوه‌ای که می‌توانیم والیبال بازی کنیم اعتماد داشتیم و در نهایت این موضوع به سود آمریکا تمام شد.

وی گفت: ایران همیشه وقتی مقابلش بازی کرده‌ایم، تیم قدرتمندی بوده است. شاید در یکی دو سال اولی که من جوان‌تر بودم، آن‌قدر قوی نبودند، اما این تیم پیشرفت کرده و استعدادها در ایران به‌خوبی رشد کرده‌اند. آن‌ها به زمین می‌آیند، می‌جنگند، اشتیاق زیادی برای بازی دارند و والیبال خوبی ارائه می‌کنند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا درباره پیاتزا، گفت: او مربی فوق‌العاده‌ای است. من حدود سال‌های ۲۰۰۹ یا ۲۰۱۰، فکر می‌کنم بود که برای اولین بار با روبرتو پیاتزا آشنا شدم و با او صحبت کردم. او ذهن بسیار درخشانی در والیبال دارد. می‌داند چگونه بازیکنان را تمرین دهد و می‌داند چگونه تیم‌ها را برای مسابقه آماده کند.


منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.