به گزارش ورزش سه، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان اینکه بازی کردن مقابل ایران همیشه سخت است، گفت: والیبال این کشور استعدادهای زیادی دارد و بازیکنان جدیدی در تیمشان هستند که من قبلاً ندیده بودم.
متئو اندرسون پس از پیروزی سه بر صفر آمریکا مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملتها، گفت: بازی خوبی بود. میدانید، ایران همیشه تیم سختی برای بازی کردن مقابلش بوده است. آنها استعدادهای زیادی دارند و بازیکنان جدید زیادی در تیمشان هستند که من قبلاً ندیده بودم. بنابراین بازی دشواری بود که باید به میدان میرفتیم و انجام میدادیم. اما به شیوهای که میتوانیم والیبال بازی کنیم اعتماد داشتیم و در نهایت این موضوع به سود آمریکا تمام شد.
وی گفت: ایران همیشه وقتی مقابلش بازی کردهایم، تیم قدرتمندی بوده است. شاید در یکی دو سال اولی که من جوانتر بودم، آنقدر قوی نبودند، اما این تیم پیشرفت کرده و استعدادها در ایران بهخوبی رشد کردهاند. آنها به زمین میآیند، میجنگند، اشتیاق زیادی برای بازی دارند و والیبال خوبی ارائه میکنند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا درباره پیاتزا، گفت: او مربی فوقالعادهای است. من حدود سالهای ۲۰۰۹ یا ۲۰۱۰، فکر میکنم بود که برای اولین بار با روبرتو پیاتزا آشنا شدم و با او صحبت کردم. او ذهن بسیار درخشانی در والیبال دارد. میداند چگونه بازیکنان را تمرین دهد و میداند چگونه تیمها را برای مسابقه آماده کند.