به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت های 2026 در فرانسه به مصاف آمریکا رفت و با نتیجه 3 بر 0 باخت.
ست های این بازی با نتایج 25-23، 25-20 و 31-29 به سود آمریکایی ها به پایان رسید.
تیم ملی چهارشنبه در بازی اول این هفته به فرانسه باخت.
شکست مقابل آمریکا پنجمین باخت ایران از 6 مسابقه لیگ 2026 است!
شاگردان پیاتزا از ساعت 18:30 روز جمعه 5 تیر مقابل ژاپن تیم بدون شکست رقابت ها قرار می گیرد.



251251











