پیاتزا: مقابل تیمی با تجربه شکست خوردیم

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 21:14
سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشت، توانست بازی را ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو پیاتزا پس از شکست سه بر صفر شاگردان مقابل آمریکا در هفته دوم لیگ ‌ملت‌ها، اظهار داشت: می‌دانید، مقابل آمریکا شکست خوردیم. مقابل یک تیم باتجربه شکست خوردیم. به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشتند، توانستند بازی را ببرند.

او ادامه داد: اما ما در دو ست در همان سطح آن‌ها بازی کردیم، قطعاً. حتی در ست سوم هم همین‌طور بود، به‌جز یک مقطع که میکا کریستنسن روی خط سرویس رفت و آنجا تفاوت زیادی را دیدیم.

وی با بیان اینکه در سایر لحظات، تیم ایران همواره در همان سطح آمریکا بازی کرد، تصریح کرد: البته اگر می‌خواهید تفاوت ایجاد کنید، باید برنده شوید؛ باید بتوانید بعضی از بازی‌های این‌چنینی را ببرید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: از یک طرف خوشحالم، از طرف دیگر بسیار ناامید هستم، اما احساس من اهمیتی ندارد. ترجیح می‌دهم بازیکنان درک کنند که این فرصت وجود دارد که بهتر و بهتر و بهتر شوند.

پیاتزا تاکید کرد: در ست دوم نتیجه ۱۲–۸ بود، سپس میکا روی سرویس رفت، نتیجه ۱۲–۹ شد و بعد آن‌ها ۱۵–۱۳ جلو افتادند. بنابراین آن مقطع، نقطه سرنوشت‌ساز و تعیین‌کنندهٔ آن ست بود.


منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.