میزان: سه نفتکش پس از هشدار تند سپاه، در حال بازگشت به خلیج فارس هستند+ تصاویر

اقتصادنیوز پنج شنبه 04 تیر 1405 - 14:52
اقتصادنیوز: بر اساس گزارش میزان، پس از هشدار سپاه پاسداران، سه نفت‌کش که از طریق کریدور جنوبی از تنگه هرمز عبور می‌کردند، در حال دور زدن و بازگشت به خلیج فارس هستند.

به گزارش اقتصادنیوز، صبح امروز، نیروی دریایی سپاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ساعاتی قبل بدون اطلاع و هماهنگی با جمهوری اسلامی ایران از طرف برخی مراجع، مسیر جدیدی برای تردد کشتی‌ها در تنگۀ هرمز اعلام شده که این مسیر غیرقابل قبول و کاملاً خطرناک است.»

بنابر اعلام نیروی دریایی سپاه؛ «به اطلاع همه می‌رساند تنها مسیر مجاز برای عبور از تنگۀ هرمز، همان مسیرهای اعلام شده از طرف جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، و تردد شناورها در خارج از این مسیرها بسیار خطرناک و ممنوع بوده و اخطار می‌دهیم از هرگونه تردد در خارج از مسیرهای ابلاغی جدا خودداری نمایید. هماهنگی با نیروی دریایی سپاه برای عبور از تنگۀ هرمز از طریق کانال ۱۶ الزامی است و با شناورهای متخلف برخورد خواهد شد.»

 

حال کانال تلگرامی میزان، با انتشار تصاویری نوشت: «پس از هشدار سپاه، سه نفت‌کش که از طریق کریدور جنوبی از تنگه هرمز عبور می‌کردند، در حال دور زدن و بازگشت به خلیج فارس هستند.» در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید. 

تنگه هرمز

تنگه هرمز

تنگه هرمز

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.