رایزنی وزرای خارجه قطر و عربستان درباره امنیت منطقه پس از تفاهم ایران و آمریکا

اقتصادنیوز پنج شنبه 04 تیر 1405 - 07:30
اقتصادنیوز:دیپلمات‌های ارشد قطر و عربستان سعودی در تماس تلفنی درباره هماهنگی برای کاهش تنش‌ها در منطقه خلیج فارس گفت‌وگو کرده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزارت خارجه قطر اعلام کرد که دیپلمات‌های ارشد قطر و عربستان سعودی در تماس تلفنی درباره هماهنگی برای کاهش تنش‌ها در منطقه خلیج فارس گفت‌وگو کرده‌اند.

به نوشته الجزیره، بر اساس این بیانیه، «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر روز چهارشنبه با «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی تماس تلفنی داشته است.

در این گفت‌وگو، طرفین تلاش‌ها برای تقویت امنیت و ثبات در منطقه را پس از یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا بررسی کردند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.