صعود تیم هندبال ساحلی ایران با شکست آمریکا

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 13:36
تیم ملی هندبال ساحلی ایران با شکست آمریکا به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان 2026 کرواسی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان 2026 کرواسی، موفق شد تیم آمریکا را مغلوب کرده و یک پیروزی شیرین را در این رقابت‌ها ثبت کند. 

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران امروز (چهارشنبه 3 تیر) در آخرین و حساس‌ترین دیدار مرحله گروهی، رو در روی تیم آمریکا قرار گرفتند.  شاگردان مهدی قشقایی‌، وقت اول را با نتیجه 25-20 به سود خود به پایان بردند. در وقت دوم نیز روند ساحلی‌بازان ایران موفق شدند این وقت را نیز با نتیجه 22-18 به نفع خود خاتمه دهند تا در نهایت، آمریکا با حساب 2 بر صفر مغلوب ملی‌پوشان ایران شود.

با این پیروزی، تیم ملی هندبال ساحلی ایران به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده گروه A به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کرد. در مرحله دوم که از فردا آغاز می‌شود، تیم‌ها در دو گروه شش تیمی برای رسیدن به دور پایانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم کشورمان در دو دیدار قبلی برابر اسپانیا و پرتغال شکست خورده بود.

امین کاظمی، فهیم عرب‌زاده، متین گلدان، علی حیدریان، آراد حسینی، حسین حیدریان، پارسا دهقانی، علی پیرزاده اهوازی، مهدی حیدریان‌پور و علیرضا علیپور، ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران هستند.  مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، سید حسن افتخاری (مدیر فنی)، غلامحسین نیکویی (مدیر تیم) و محمد محمودیانی (تراپیست) نیز کادر فنی تیم ایران را تشکیل می‌دهند. 

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.