نمی‌دانستم بعضی از مربیان تیم ملی ایران اینقدر شیرین هستند!/ هرکجا صلاح بدانم، انتقاد می‌کنم

خبرورزشی چهارشنبه 03 تیر 1405 - 14:51
پیروز قربانی مدعی شد حرف‌هایش در مورد تیم ملی ایران کاملاً جنبه فنی داشته و هر کجا که صلاح بداند، دوباره انتقاد خواهد کرد.

ادعایی که پیروز قربانی بعد از بازی ایران مقابل نیوزیلند مطرح کرد، بازتاب رسانه‌ای بسیار زیادی داشت. سرمربی فجر سپاسی شیراز مدعی شده بود او با همین تیم باشگاهی خود نیز می‌توانست نیوزیلند را شکست بدهد!

مدافع اسبق استقلال در مصاحبه ای که پلتفرم اینترنتی آپارات اسپرت داشت، هنگامی که مجری مدعی شد یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی پیامی برایش ارسال کرده و مدعی شده است که اگر فجر سپاسی در گروه ایران قرار داشت، کار تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی دشوارتر می‌شد!! پاسخ جالبی به کنایه این عضو کادر فنی داد و گفت: من نمی‌دانستم در کادر فنی تیم ملی چنین افراد شیرینی هم حضور دارند. البته حرفی که در مورد نیوزیلند زدم، کاملاً فنی بود. در تمام این سال‌ها هر وقت که لازم بود، از تیم ملی حمایت کردم و هر کجا هم که صلاح دانستم، انتقادات خودم را بر زبان آوردم.

بیشتر بخوانید: امیدوارم علیرضا بیرانوند با اسم استقلال بازارگرمی نکند/ بزرگترین اشتباه عابدزاده، پیوستن به پرسپولیس بود

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.