به گزارش "ورزش سه"، مهدی قشقایی، سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از پیروزی مقتدرانه مقابل آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان 2026 و صعود به دور بعدی اظهار داشت: سومین مسابقه تیم ما در رقابت های قهرمانی جهان بود. متاسفانه در روز اول با تیم های بزرگ بازی کردیم و رقابت دشواری داشتیم. با تیم اسپانیا و پرتغال که سابقه قهرمانی جهان و اروپا را دارند، بازی کردیم. البته با پرتغال بازی خیلی نزدیکی داشتیم و حدود 20 ضربه پنالتی(شوت اوت) زده شد. می توانستیم برنده آن دیدار باشیم، اما خوش شانس نبودیم.
وی افزود: بعد از بازی های سخت دیروز دست از تلاش برنداشتیم و امروز توانستیم مقابل آمریکا برنده باشیم و به دور بعدی صعود کنیم که اتفاق خوب و مهمی برای ماست.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در پایان در خصوص دور بعدی مسابقات هم گفت: انشالله در دور بعدی هم می توانیم نمایش خوبی داشته باشیم. الان همه تمرکز و تلاش ما روی بازی های آینده است. رقبای جدیدمان را آنالیز می کنیم و در تلاش هستیم تا جزو 8 تیم برتر رقابت های جهانی قرار بگیریم.