بهزاد اکبری، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در واکنش به ادعای ارتباط اختلالهای اخیر بانکی با بازگشایی اینترنت، این موضوع را فاقد پشتوانه فنی و غیرکارشناسی دانست.
بحث درباره علت اختلالهای اخیر در برخی خدمات بانکی، با واکنش صریح مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت روبه رو شد. امیر سیاح، معاون اقتصادی و تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی، در واکنشی انتقادی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
یکماه پیش، متخصصان امنیت سایبری هشدار میدادند زیر حملات شدید هستیم اینترنت بینالملل را بازنکنید، با روشهای بی خطری میتوان نیاز عموم به اینترنت بینالملل را تامین کرد. وزیر ارتباطات بجای توجه، به نصیحت کنندهها توهین کرد حالاکه مردم گرفتار شدهاند، کجاست بیاید جواب مردم را بدهد؟
او همراه پست خود تصویری از وزیر ارتباطات را منتشر کرده که به طرفدار اینترنت وایتلیست گفته بود «ماستت را بخور.»

در مقابل، بهزاد اکبری، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت نسبت دادن اختلالات اخیر بانکی به بازگشایی اینترنت بدون ارائه شواهد فنی، نتیجهگیری غیرقابلاتکا و غیرکارشناسانه است.
او برای رد این ادعا سه دلیل مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پایان تأکید کرد طرح ادعاهای فاقد پشتوانه فنی، کمکی به شناخت ریشه واقعی رخدادها و ارتقای امنیت کشور نخواهد کرد.