رئیس جمهور عازم اسلام آباد شد

نامه نیوز سه شنبه 02 تیر 1405 - 11:02
پزشکیان با هواپیمای ویژه «میناب ۱۶۸» عازم پاکستان شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، به منظور سفری یک روزه و دیدار با مقامات ارشد پاکستان، تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد.

به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان در جریان این سفر، در دیدار‌های جداگانه‌ای با مقامات ارشد پاکستانی، درباره مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور به تبادل نظر خواهد پرداخت.

بررسی آخرین تحولات و روند مذاکرات اخیر، همچنین راه‌های تعمیق و گسترش همکاری‌ها و مناسبات دوجانبه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و منطقه‌ای، از مهم‌ترین محور‌های گفت‌و‌گو‌های دکتر پزشکیان با مقامات پاکستان خواهد بود.

این سفر در چارچوب سیاست توسعه و تحکیم روابط با کشور‌های همسایه و در راستای تقویت همکاری‌های مشترک میان تهران و اسلام‌آباد انجام می‌شود و وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.