گل‌گهر علیه فدراسیون و سازمان لیگ؛ شرکت نمی‌کنیم!/ چرا برای استقلال، تراکتور و سپاهان تورنمنت برگزار نشد؟

خبرورزشی دوشنبه 01 تیر 1405 - 23:09
معاون باشگاه گل گهر بعد از بیانیه سازمان لیگ به نشانه اعتراض از عدم حضور در تورنمنت سه جانبه خبر داد.

بعد از ظهر امروز سازمان لیگ با تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از بسته شدن پرونده بیست و پنجمین دوره لیگ برتر براساس جدول فعلی خبر داد.

براساس این جدول ۳ نماینده فوتبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا به این ترتیب می‌شوند؛ تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر به لیگ نخبگان راه یافته و نماینده سوم کشورمان که باید در لیگ قهرمانان سطح دو آسیا حضور یابد، بعد از برگزاری دیدار سه جانبه تعیین می‌شود. براین اساس در روز ۵ تیرماه پرسپولیس و چادرملو اردکان به مصاف هم می‌روند و برنده این مسابقه در روز ۸ تیرماه به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

اما بعد از اعلام سازمان لیگ باشگاه گل گهر دوباره به این تصمیم اعتراض کرده است.

ابوذر خواجویی‌نسب، معاون گل‌گهر گفت: ما در هیچ تورنمنتی که خارج از چارچوب مصوبات رسمی و از پیش تعریف‌شده باشد، شرکت نخواهیم کرد.

وی افزود: وقتی استقلال، تراکتور و سپاهان سهمیه گرفتند، کسی نگفت تورنمنت برگزار کنیم اما به محض اینکه نوبت به سهمیه گل‌گهر رسید ناگهان همه چیز عوض شد.

معاون گل‌گهر گفت: اگر به دنبال یک مسابقه منصفانه هستید، همان جام حذفی که قبلا برنامه‌ریزی شده و گل‌گهر هنوز در آن حضور دارد، منطقی‌ترین بستر بود.

بیشتر بخوانید: برنامه تورنمنت ۳ جانبه رسما اعلام شد/ تعیین تکلیف بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر و شرایط فصل جدید

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.