تروسارد به جهانبخش: باید اخراج می‌شدی!

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 12:59
لئاندرو تروسارد پس از تساوی بلژیک و ایران تأکید کرد که علیرضا جهانبخش پس از برخورد با او باید کارت زرد و شاید حتی کارت قرمز دریافت می‌کرد.

به گزارش ورزش سه، یکی از صحنه‌های بحث‌برانگیز دیدار بلژیک و ایران، برخورد شدید علیرضا جهانبخش با لئاندرو تروسار بود؛ صحنه‌ای که با وجود اعتراض بازیکنان بلژیک، نه از سوی داور و نه توسط VAR با کارت جریمه نشد.

تروسارد که پس از مسابقه آثار استوک‌های جهانبخش روی ساق پای خود را نشان می‌داد، از تصمیم داور ابراز تعجب کرد. این در حالی بود که جهانبخش، هم‌تیمی سابق او در برایتون، معتقد بود بازیکن بلژیکی در واکنشش اغراق کرده است. او گفت: «فکر می‌کنم لئو کمی در فریاد زدنش اغراق کرد. البته شاید این صحنه می‌توانست یک کارت زرد داشته باشد.» جهانبخش همچنین از تروسارد به عنوان «یک آدم فوق‌العاده» یاد کرد و پذیرفت که در این صحنه کمی خوش‌شانس بوده است.

2484985

اما تروسارد با شنیدن این اظهارات واکنش تندی نشان داد و گفت: «اگر او فکر می‌کند من اغراق کرده‌ام، بهتر است تصاویر را دوباره ببیند. باورکردنی نیست که بدون حتی یک کارت از این صحنه عبور کرد. استوک‌هایش کاملاً روی ساق پای من قرار گرفت. این صحنه حداقل کارت زرد داشت و شاید حتی می‌توانست کارت قرمز هم باشد.»

با وجود این ضربه، وینگر بلژیک ابراز امیدواری کرد برای دیدار بعدی تیمش مقابل نیوزیلند مشکلی نداشته باشد. او گفت: «پایم کمی خشک و دردناک شده اما فکر می‌کنم با استراحت و مراقبت در روزهای آینده، برای بازی بعدی آماده خواهم بود.»


منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.