جهانبخش: هنوز شانس داریم/فقط به دنبال صعود هستیم

خبرآنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 10:19
کاپیتان تیم ملی ایران با تاکید بر اهمیت اتحاد ملی و تمرکز تیم روی موفقیت در زمین، اعلام کرد همچنان برای صعود می‌جنگد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران پس از دیدار شب گذشته مقابل بلژیک که با تساوی بدون گل به پایان رسید، درباره شرایط تیم و حواشی رخ‌داده در ورزشگاه لس‌آنجلس صحبت کرد و گفت هدف اصلی بازیکنان، ایجاد اتحاد و خوشحال کردن مردم ایران است.

جهانبخش در واکنش به حواشی قبل از شروع دو مسابقه اخیر تیم ملی ایران مقابل نیوزیلند و مصر می‌گوید که تیم ملی ایران تلاش می‌کند فارغ از دیدگاه‌ها و اختلاف نظرها، نماینده همه مردم ایران باشد و با عملکرد خود در زمین، آن‌ها را خوشحال کند. او گفت: «ما برای همه ایرانی‌ها با هر فکر و دیدگاهی بازی می‌کنیم و هدف‌مان این است که با عملکردمان آن‌ها را خوشحال کنیم.»

او می‌گوید که مهم‌ترین مسئله برای تیم، ارائه نمایش خوب و تلاش کامل در زمین است و ادامه داد: «ما باید به همه احترام بگذاریم و تمرکزمان فقط روی فوتبال باشد.»

تیم ملی ایران اکنون با توجه به نتایج دو بازی ابتدایی، همچنان در کورس صعود قرار دارد و دیدار پایانی مقابل مصر نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت این تیم خواهد داشت. جهانبخش تاکید کرد که تیم باید با همان انرژی و تمرکز دو بازی قبلی وارد میدان شود تا بتواند به مرحله بعد برسد و مردم ایران را خوشحال کند.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.