در حوادث دی ماه هیچ بخشی از خاک کشور، حتی یک کیوسک خالی هم سقوط نکرد

فرارو شنبه 30 خرداد 1405 - 14:34
سخنگوی وزارت کشور گفت: در وقایع ۱۸ دی ماه، برخی اتفاقات ناگوار و تلخ در برخی شهرها رخ داده و همگی متأثر از آن هستیم، اما تأکید می‌کنم که هیچ بخشی از خاک کشور، حتی یک کیوسک خالی هم از ما سقوط نکرد.

علی زینی‌وند، سخنگوی وزارت کشور، درباره اینکه بخشی از خاک کشور در اختیار دشمن قرارگرفته است گفت: اگر حتی کوچک‌ترین قلمرویی، از یک شهر گرفته تا یک سکونتگاه عشایری در مناطق مرزی، تحت تسلط دشمن قرار گرفته بود، رسانه‌های خارجی و اپوزیسیون حتماً آن را با بزرگ‌نمایی گسترده پوشش می‌دادند. اگر چنین رخدادی رخ داده است، چرا این رسانه‌ها گزارشی منتشر نکرده‌اند؟ چنین ادعایی بی‌اساس است. 

به گزارش مهر، زینی‌وند یادآور شد: در وقایع ۱۸ دی ماه، وزیر کشور، جمشیدیان و بنده به عنوان معاون سیاسی، همگی در وزارت کشور حضور داشتیم و روند امور را به‌ دقت دنبال می‌کردیم. برخی اتفاقات ناگوار و تلخ در برخی شهرها رخ داده و همگی متأثر از آن هستیم، اما تأکید می‌کنم که هیچ بخشی از خاک کشور، حتی یک کیوسک خالی هم از ما سقوط نکرد و ادعای سقوط شهر کاملاً نادرست و بی‌اساس است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.