رائفی پور: ما برای مسئولین احترام قائلیم اما گوش به فرمان آقایان قالیباف و پزشکیان نیستیم + فیلم

رکنا شنبه 30 خرداد 1405 - 11:09
رکنا سیاسی : علی اکبر رائفی پور گفت : ما از اول گوش به فرمان کس دیگری بودیم و برای مسئولین احترام قائلیم اما گوش به فرمان آقایان قالیباف و پزشکیان نیستیم .

به گزارش رکنا ، رائفی پور از تئوریسین های جریان اصولگرایان پنجشنبه شب در یک سخنرانی پس از قرائت متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حاضرین در جلسه گفت : 7، 10 تا شب که رهبر نداشتیم تابع نظام بودیم ، حالا که رهبر داریم  گوش به فرمان رهبر هستیم . ( حاضرین در جلسه با گفتن الله اکبر حرف او را تائید کردند )

وی افزود : ایشان ( رهبر انقلاب ) بگویند تا 100 سال هم بشود گوش به فرمان هستیم . ما از اول گوش به فرمان کس دیگری بودیم و برای مسئولین احترام قائلیم اما گوش به فرمان آقایان قالیباف و پزشکیان نیستیم .

تئوریسین های جریان اصولگرایان در ادامه اظهار کرد : باید تلاش کنیم آمریکا بر سر تعهداتش بماند .

رائفی پور  گفت : اینطور نباشد که موضوع را به گردن رهبر انقلاب  بیاندازیم ، ایشان همین را تاکید کردند. و...

( فیلم را ببینید )

 

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.