گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و پاکستان

افکار نیوز جمعه 29 خرداد 1405 - 21:11
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای پاکستانی خود تأکید کرد که هرگونه نقض تعهدات مندرج در یادداشت تفاهم متوجه آمریکا خواهد بود و نسبت به پیامدها و تبعات چنین اقدامی هشدار داد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز جمعه با محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر پاکستان به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

وزیر خارجه کشورمان در این تماس تلفنی از تلاش ها، ابتکارات و مساعی جمیله پاکستان در روند مذاکرات دیپلماتیک و رسیدن به یک یادداشت تفاهم قدردانی کرد.

عراقچی همچنین با اشاره به تعهد و مسئولیت ایالات متحده در قبال پایان دادن به جنگ در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، تأکید کرد که هرگونه نقض تعهدات مندرج در این یادداشت تفاهم متوجه آمریکا خواهد بود و نسبت به پیامدها و تبعات چنین اقدامی هشدار داد.

وزیر خارجه پاکستان نیز با استقبال از روند دیپلماتیک جاری، بر حمایت کشورش از تداوم مذاکرات و تلاش‌ها برای دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید و در خصوص موفقیت در مراحل آتی این روند ابراز امیدواری نمود.

طرفین در این گفت‌وگو ضمن مرور و پیگیری برخی موضوعات دوجانبه، بر تداوم مشورت‌ها و رایزنی‌ها تاکید کردند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.