روزنامه اصولگرا: مراقب باشید ترامپ یا ونس با مقامات ایرانی عکس یادگاری نگیرند

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 08:24
اصلا نباید زیربار عکس یادگاری و مشترک با آمریکایی ها رفت، چه برسد به دست دادن با ترامپ کثیف.

روزنامه خراسان در یادداشتی آورده است: «گفته می‌شود، احتمالاً ونس یا حتی خود ترامپ به سوئیس خواهند رفت تا در مراسم امضای تفاهم‌نامه شرکت کنند. باید مراقب بود این قاب تصویری ایجاد نشود.

آمریکایی ها دنبال این تصویر هستند. اصلا نباید زیربار عکس یادگاری و مشترک با آمریکایی ها رفت، چه برسد به دست دادن با ترامپ کثیف.

تیم تشریفات هیئت ایرانی از همین الان باید مراقب باشد. دولت غیرمقاومتی لبنان، زمانی که حتی سیدحسن نصرالله زنده بود و اسرائیل دست به جنایات خونباری که بعدا در لبنان رقم زد، نزده بود حاضر نشدند حتی با تیم فنی اسرائیلی عکس یادگاری بگیرد. نکند مقامات ارشد ما با استناد به تعارفات مسخره بین المللی و پروتکل‌های تشریفاتی تن به چنین کاری بدهند.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.