درگیری شدید رزمندگان حزب‌الله با نظامیان اشغالگر

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 02:54
رزمندگان حزب‌الله با سلاح های سبک و سنگین به مقابله با پیشروی نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان پرداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع لبنانی بامداد امروز (پنج‌شنبه) از درگیری شدید میان رزمندگان حزب‌الله با نظامیان صهیونیستی، در پی تلاش اشغالگران برای پیشروی به سمت شهرک «علی الطاهر» خبر دادند.

همزمان حزب‌االله لبنان با با سه موج حمله راکتی تجمع نظامیان اشغالگر را در جنوب لبنان هدف قرار داد. از سوی دیگر منابع اسرائیلی از وقوع دو «حادثه امنیتی» برای نظامیان این رژیم در جنوب لبنان خبر دادند؛ تا لحظه تنظیم این خبر جزئیاتی از میزات تلفات وارده به اشغالگران منتشر نشده است.

 

دقایقی پیش نیز رسانه‌های اسرائیلی از هلاکت در نظامی این رژیم و زخمی شدن شدید نظامی دیگر در جنوب لبنان خبر دادند.

تشدید درگیری‌ها در جنوب لبنان در حالی است که رسانه‌های عبری‌زبان روز گذشته را «بدترین روز» ارتش اشغالگر در جنوب لبنان طی دو ماه گذشته توصیف کرده بودند، به طوریکه از بامداد چهارشنبه تا شامگاه این روز 17 نظامی صهیونیست در حملات مقاومت زخمی شدند.

در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی نیز با استفاده از تسلیحات توپخانه‌ای و ممنوعه فسفری، مناطق مسکونی جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.