به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، منابع لبنانی بامداد امروز (پنجشنبه) از درگیری شدید میان رزمندگان حزبالله با نظامیان صهیونیستی، در پی تلاش اشغالگران برای پیشروی به سمت شهرک «علی الطاهر» خبر دادند.
همزمان حزباالله لبنان با با سه موج حمله راکتی تجمع نظامیان اشغالگر را در جنوب لبنان هدف قرار داد. از سوی دیگر منابع اسرائیلی از وقوع دو «حادثه امنیتی» برای نظامیان این رژیم در جنوب لبنان خبر دادند؛ تا لحظه تنظیم این خبر جزئیاتی از میزات تلفات وارده به اشغالگران منتشر نشده است.
دقایقی پیش نیز رسانههای اسرائیلی از هلاکت در نظامی این رژیم و زخمی شدن شدید نظامی دیگر در جنوب لبنان خبر دادند.
تشدید درگیریها در جنوب لبنان در حالی است که رسانههای عبریزبان روز گذشته را «بدترین روز» ارتش اشغالگر در جنوب لبنان طی دو ماه گذشته توصیف کرده بودند، به طوریکه از بامداد چهارشنبه تا شامگاه این روز 17 نظامی صهیونیست در حملات مقاومت زخمی شدند.
در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی نیز با استفاده از تسلیحات توپخانهای و ممنوعه فسفری، مناطق مسکونی جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داد.
انتهای پیام/