نفعی که ترامپ از حمله به ایران برد

فرارو چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 16:11
وحید شقاقی شهری، اقتصاددان:«مردم بدانند که ثروت ترامپ در این مدت 3 برابر شد. او در حال فشار بر ایران و حتی مردم خود است اما ثروت خود را چند برابر کرده است. یکی از کثیف ترین رهبران دنیا در طول تاریخ همین آدم است که دنیا را بازیچه منافع شخصی خود کرده است و این در حالیست که ادعای جایزه صلح نوبل را هم دارد.من نگرانم به خاطر جام جهانی و کنترل بازار، اتش بس را تمدید کنند و دوباره در آبان ماه، تنش های نظامی را با بهانه ای ادامه دهند. اگر در سناریویی بسیار خوشبینانه، مذاکرات به نتیجه برسد و به آتش بس ماندگار برسیم، باید خطاهای گذشته مان را اصلاح کنیم. »

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.