نشست هم‌فکری قالیباف با فعالان اتاق بازرگانی ایران

فرارو چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 13:23
قالیباف دومین نشست خود را در حوزه مسائل مرتبط با ارتقای روابط تهران و پکن برگزار کرد.

نشست همفکری محمدباقر قالیباف، نماینده ویژه ایران در امور چین، با اتاق بازرگانی، با هدف ارتقای همکاری پایدار اقتصادی تهران و پکن امروز چهارشنبه (۲۷ خرداد) برگزار شد. 

به گزارش فرارو، پس از جلسه دو هفته پیش وزرای اقتصادی دولت با نماینده ویژه کشورمان در امور چین، نشست امروز دومین دیدار قالیباف در حوزه مسائل مرتبط با ارتقای روابط تهران و پکن است. 

در این نشست که جمع زیادی از فعالان اقتصادی حضور داشتند، دیدگاه‌ها، مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود درباره فرایند اجرایی روابط ایران و چین بیان کردند و راهکارهای ایجاد و ارتقای همکاری‌های پایدار اقتصادی، دستیابی به نتایج ملموس و عینی در روابط دو کشور، نقش آفرینی ایران در ابتکار «کمربند-جاده» و مسائل مرتبط مورد بحث قرار گرفت.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.