فرق پیمانکار چینی و ایرانی در چهره‌شان است همین!

فرارو چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 09:49
بیت الله ستاریان، کارشناس حوزه مسکن: وقتی از پیمانکار چینی صحبت می کنیم، اصلا معنی ندارد. پیمانکار چینی یعنی آن ها با ما قرارداد ببندند که مثلا 10 هزار واحد مسکن برای ما بسازند. این پیمانکار یا باید در چین بسازد و در ایران نصب کند، یا باید با همین ابزار داخل و زنجیره تولید موجود بسازد. این کار را که پیمانکارهای خودمان بهتر می توانند انجام دهند. تنها تفاوت این 2 در چهره هایشان خواهد بود. در چین ساختن و به ایران فرستادن هم که در صنعت ساختمان نامعقول است. ما باید زنجیره تولید پیش ساختگی داشته باشیم. وقتی تولید کننده کاشی و سرامیک کشور ما در حال ورشکستگی است چگونه می توانیم به او بگوییم به سمت پیش ساختگی بیاید.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.