ترامپ: تنگه هرمز پس از پاکسازی مین‌ها به طور کامل بازگشایی خواهد شد/ ترامپ و قالیباف سند توافق را بصورت الکترونیکی امضا کرده اند+ فیلم

رکنا سه شنبه 26 خرداد 1405 - 11:53
رکنا سیاسی : ترامپ گفت : تنگه هرمز در حال حاضر تا حدی باز است و روز جمعه پس از پاکسازی مین‌ها به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

به گزارش رکنا به نقل از خبر آنلاین ، به گفته رییس جمهور آمریکا، تفاهم‌نامه‌ای با ایران امضا شده است، اگرچه ترامپ مشخص نکرد که چگونه. رسانه ها امروز گزارش دادند که این سند به صورت الکترونیکی توسط ترامپ، ونس و رئیس مجلس ایران، قالیباف، امضا شده است.

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا این توافق را فرآیندی دو مرحله‌ای و انتخابی دانست که ایران باید درباره آن تصمیم بگیرد. جی دی ونس تصریح کرد که اگر ایران می‌خواهد به اقتصاد جهانی دسترسی داشته باشد باید منطقی برخورد کند.

جی‌دی ونس در این خصوص افزود که توافق با ایران در پایان هفته به صورت الکترونیکی امضا شده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد مفاد این توافق هم‌اکنون اجرایی شده است.

( فیلم را ببینید)

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.