فرمانده‌کل ارتش: هرگونه خطای دشمن با خشم انباشته مواجه می‌شود

فرارو سه شنبه 26 خرداد 1405 - 11:44
سرلشکر امیر حاتمی گفت: اگر دشمن اشتباهی بکند با یک خشم انباشته مواجه خواهد شد که کار دشمن را بسیار بسیار سخت خواهد کرد.

سرلشکر امیر حاتمی، فرمانده کل ارتش، گفت: دشمن در جنگ رمضان و جنگ ۱۲ روزه به‌دنبال تسلیم ایران، نابودی جمهوری اسلامی و حتی تغییر نقشه کشور بود، اما هیچ‌یک از این اهداف محقق نشد و در نهایت خود به‌دنبال آتش‌بس رفت.

حاتمی بیان کرد: برآورد دشمن از مردم ایران اشتباه بود؛ ملت ایران با حضور در صحنه نشان دادند در دفاع از کشور، اعتقادات و نظام اسلامی ایستاده‌اند و بخش مهمی از این نبرد را مدیریت کردند.

وی افزود: اگر دشمن اشتباهی بکند با یک خشم انباشته مواجه خواهد شد که کار دشمن را بسیار بسیار سخت خواهد کرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.