واکنش کوتاه قلعه‌نویی به توقف تیم ملی ایران مقابل نیوزیلند

فرارو سه شنبه 26 خرداد 1405 - 23:51
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از عملکرد تیم راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم.

امیرقلعه نویی پس از تساوی ۲ بر ۲ ایران مقابل نیوزیلند گفت: بازی بسیار زیبایی بود فکر می کنم بهترین بازی دور اول بود. از بازی راضی هستم اما از نتیجه رضایت ندارم. دو توپ روی دروازه ما آمد که گل شد. مشکلاتی که فکر می کردیم گریبانگیر ما شد. ما باید زودتر می آمدیم که متاسفانه اجازه ندادند. وی افزود:سعی کردیم با تعویض ها بازی را برگردانیم. شانس برد هم داشتیم اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: باید استراحت کنیم و فیلم را بازبینی کنیم تا روی نقاط ضعف مان کار کنیم.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.