وحید شقاقی شهری، اقتصاددان:«مذاکرات را به هیچ نحو نباید رها کنیم، البته کشور در مسیر است. این که می گویند مذاکرات را کنار بگذاریم همه اش شعار است. کشور را با شعار و توهم نمی توان اداره کرد. مذاکرات باید ادامه دار شود با هدف حذف تحریم ها. باید اقتصاد را به مردم بدهیم. تا به حال اقتصاد را به مردم واگذار نکردیم. در 50 سال اخیر به دلیل رانت نفتی این اتفاق نیفتاد. زمان شاه هم همینطور بود. آقای عالیخانی، وزیر اقتصاد آن زمان، در خاطرات خود می گوید زمانی که درامد نفتی زیاد شد به هویدا گفتم به شاه بگویید مراقب باشد که درامدهای نفتی ما را گرفتار بیماری هلندی نکند و تورم زا نشود. اما هویدا گفت شاه دهه پنجاه شاه دهه چهل نیست. شاه دهه چهل در شورای اقتصاد شرکت می کرد و از بخش خصوصی حمایت می کرد اما شاه دهه پنجاه همه را گذاشته بود کنار.»
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.