فردا حراج شمش طلا برگزار می شود

رکنا دوشنبه 25 خرداد 1405 - 12:52
رکنا اقتصادی: یکصد و پنجاهمین حراج شمش طلا فردا سه‌شنبه 26 خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش رکنا، مرکز مبادله ایران اعلام کرد یکصد و پنجاهمین جلسه حراج شمش طلا فردا سه‌شنبه 26 خردادماه در این مرکز برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام این مرکز، مهلت ثبت‌نام و تکمیل مدارک برای حضور در این حراج تا ساعت 24 امشب، دوشنبه 25 خردادماه تعیین شده است.

مطابق شرایط اعلام‌شده، متقاضیان باید به ازای هر قطعه شمش طلا مبلغ 50 میلیارد ریال معادل 5 میلیارد تومان به عنوان وجه‌الضمان واریز کنند. همچنین دارا بودن پروانه کسب معتبر و ثبت‌شده در درگاه ملی مجوزها و امکان استعلام شناسه یکتای آن از الزامات شرکت در این حراج است.

بر پایه شیوه‌نامه شماره 10 مرکز مبادله ایران، فروشندگان عمده شمش طلا، تولیدکنندگان مصنوعات طلا، خرده‌فروشان طلای آب‌شده و سکوهای برخط معاملات طلای آب‌شده و مصنوعات طلا و جواهر در زمره گروه‌های مجاز برای خرید قرار دارند.

همچنین هر خریدار در طول یک هفته تقویمی حداکثر مجاز به خرید 25 قطعه شمش طلا خواهد بود.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید