زیدآبادی: مواضع رهبران احزاب اسرائیلی شرم‌آور است!

فرارو دوشنبه 25 خرداد 1405 - 12:40
احمد زیدآبادی با انتقاد از مواضع رهبران احزاب مختلف در اسرائیل و به ویژه یائیر گولان نوشت: اگر با ایران و مردم آن عداوت ذاتی دارند، دیگر چرا خود را پشت عناوین پرطمطراق صلح‌خواهی پنهان می‌کنند؟

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، در یادداشتی تحت عنوان «مواضع شرم‌آور!» در کانال تلگرامی خود نوشت: «مواضع رهبران احزاب اسرائیلی اعم از راست و میانه و چپ در برابر تفاهم‌نامهٔ بین ایران و آمریکا واقعاً شرم‌آور است! آنها همگی طوری موضع گرفته‌اند که انگار جز نابودی کشور ما چیزی رضایت‌شان را جلب نمی‌کند!

از احزاب راست و حتی میانه که فقط ماسک میانه‌روی بر چهره زده‌اند، انتطاری جز این هم نمی‌رود، اما یائیر گولان رهبر حزب دمکرات که خود را صلح‌طلب و مدافع حقوق فلسطینی‌ها برای داشتن کشوری مستقل معرفی می‌کند چرا باید موضعی مشابه همتایان راستگرای خود اتخاذ کند؟

اگر نگرانی امثال گولان واقعاً دسترسی ایران به بمب اتم است که تفاهم‌نامه و توافق احتمالی متعاقب آن، این مسیر را به صورتی قابل راستی‌آزمایی سد می‌کند، اما اگر با ایران و مردم آن عداوت ذاتی دارند، دیگر چرا خود را پشت عناوین پرطمطراق صلح‌خواهی پنهان می‌کنند؟»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.