رئیس پارلمان لبنان از ایران تشکر کرد

فرارو دوشنبه 25 خرداد 1405 - 12:15
نبیه بری از ایران به خاطر تعهدشان به گنجاندن یک بند اساسی و الزام‌آور در یادداشت تفاهم توافق شده برای توقف جمله اسرائیل علیه تمامیت لبنان، تشکر کرد.

فرارو- نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان، تأیید می‌کند که تفاهم بین تهران و واشنگتن، پایه‌های امنیت و ثبات در منطقه، از جمله لبنان، را بنا می‌نهد.

به گزارش فرارو به نقل از المیادین، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان، از یادداشت تفاهم اعلام شده بین ایران و ایالات متحده در روز دوشنبه تمجید کرد. بری از تلاش‌های پاکستان، قطر، عربستان سعودی و مصر در دستیابی به این تفاهم که از طریق مفاد آن، پایه و اساس امنیت و ثبات در منطقه، از جمله لبنان را بنا می‌نهد، قدردانی کرد.

بری همچنین از ایران و ایالات متحده و رهبری آنها به خاطر تعهدشان به گنجاندن یک بند اساسی و الزام‌آور در یادداشت تفاهم توافق شده برای توقف جمله اسرائیل علیه تمامیت لبنان، حفظ حاکمیت آن بر کل قلمرو خود و اطمینان از اینکه تصمیم‌گیری ملی و حاکمیتی آن به خطر نمی‌افتد و در نتیجه از دامی که توسط تشکیلات سیاسی اسرائیل به رهبری نخست وزیر بنیامین نتانیاهو پهن شده است، اجتناب می‌کند، ابراز قدردانی کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.