اختلال در موبایل‌بانک و اینترنت‌بانک ۴ بانک ادامه دارد

رکنا دوشنبه 25 خرداد 1405 - 11:01
رکنا : در حالی روز گذشته اعلام شده بود که اختلال در خدمات بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات برطرف شده که بررسی‌ها نشان می‌دهد اختلال خدمات اینترنتی و غیرحضوری این بانک‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش رکنا به نقل از فارس ،شرکت ملی خدمات انفورماتیک شب گذشته از رفع اختلال خدمات مبتنی بر کارت ۴ بانک ملی، تجارت، صادرات و توسعه صادرات خبر داده بود.

بررسی‌های خبرنگاران و گزارش کاربران نشان می‌دهد در حال حاضر همچنان اختلال خدمات غیر حضوری و اینترنتی این بانک‌ها برقرار است.این در حالی است که این بانک‌ها در اطلاعیه‌های جداگانه نیز از رفع اختلال تمامی خدمات کارتی از جمله سامانه‌های اینترنتی و موبایل بانک خبر داده بودند. 

بانک تجارت و بانک صادرات حتی زودتر از دو بانک دیگر و صبح روز گذشته اعلام کردند در کمتر از ۲۴ ساعت خدمات کارتی غیرحضوری آن‌ها فعال شده است.دو روز پیش شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرده بود که اختلال ایجاد شده در سامانه‌های این ۴ بانک و اختلال در خدمات مبتنی بر کارت از جمله پایانه‌های فروشگاهی و خودپردازها به دلیل حمله سایبری محدود بوده اما هیچ نشت اطلاعاتی رخ نداده است.در حال حاضر تنها خدمات مبتنی بر کارت در پایانه‌های فروشگاهی و دستگاه‌های خودپرداز این بانک‌ها فعال است.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید